סמוטריץ' לתושבי 'אביתר': "לא לזוז מילימטר אחד מהמתווה שגובש"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' לתושבי 'אביתר': "לא לזוז מילימטר אחד מהמתווה שגובש"

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בירך על ההסדרה מול המדינה וקרא לתושבים שלא לזוז מלימטר מההסכם עליו הסכימה המדינה מול המתיישבים, במהלכו יפונו התושבים אך הבתים יעמדו על תילם וייבנה במקום מחנה צבאי, עד לבירור זכות בעלי הקרקע. בנוסף תיבנה ישיבה במקום

בצלאל סמוטריץ צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בירך היום (שני) על ההסכם המתגבש בין המדינה לבין תושבי היישוב 'אבייתר' להסדרת הישוב באביתר, במהלכו יפונו התושבים מהמקום אך הבתים יישארו על תילם עד לבירור בעל הקרקע, במקביל תיבנה ישיבת הסדר ע"י המדינה.

סמוטריץ' אמר כי "הנחישות ואהבת הארץ ניצחו. מחזק את תושבי אביתר החלוצים, את המועצה האזורית שומרון ואת רבבות התומכים שהראו בשבועות האחרונים את אהבתם לארץ דרך הרגליים ואת שר הביטחון גנץ על גיבוש המתווה שישאיר את היישוב על הקרקע".

סמוטריץ' הבהיר כי "לאחר הסכמת המתיישבים, הכדור עכשיו בידיים של הממשלה שחייבת לאשר את פרטי ההסכם ולחתום עליו ובכך לעשות את הדבר הנכון ולמנוע הרס חמור ומיותר".

סמוטריץ' קרא לתושבים לא לוותר על מילימטר בהסכם, "אני קורא למתיישבים הגיבורים להעמיק את אחיזתם האיתנה באדמות הארץ הטובה, להרחיב את ההתיישבות עוד ועוד, ולא לזוז מילימטר אחד ממתווה שגובש ואושר על ידי המתיישבים באביתר. זו הציונות של הדור שלנו.
העם איתכם".



0 תגובות